O mnie

Moje zdjęcie
Mama, żona, marketingowiec, blogerka, pasjonatka życia na pełnych obrotach. Optymistka "pełną gębą". Kocha robić zdjęcia, pisać wiersze i rozpieszczać swoje potomstwo (w granicach rozsądku oczywiście) Towarzyska, komunikatywna, otwarta. O wadach tutaj nie mówmy :-)

poniedziałek, 18 lipca 2016

Skandynawskie inspiracje, czyli kącik niemowlęcy w sypialni rodziców

Mając trochę więcej czasu na swobodne przemyślenia, postanowiłam, że kącik naszego nowego potomka, który już niedługo zaszczyci nas swoją obecnością,
będzie urządzony w stylu skandynawskim.

Owy styl ujął mnie swoją przejrzystością, prostotą i uporządkowaniem.
Przy okazji zdecydowałam się na odmienienie kolorów ścian
z czekoladowej na "zimę skalistą", która to w przeciwieństwie do swojej nazwy,
cechuje się ciepłem i przyjemnymi doznaniami wzrokowymi.

Potwierdzam, że jasne kolory zdecydowanie ożywiły i powiększyły optycznie malutką sypialenkę.
Nie zmieniałam jedynie naszej "staruszki tapety" z jednej ściany, która idealnie wkomponowała się w finalny look.

I tak oto powstał kącik w barwach bieli, mięty i szarości z domieszką czarnych elementów
dla przełamania całości.

Czekam jeszcze na kilka detali, które będą dopełnieniem całego wnętrza,
ale na daną chwilę efekt uważam za całkowicie zadowalający.






Meble IKEA
Girlandy COTTONOVE LOVE
Poducha kotki IKEA
Karuzela FISCHER PRICE








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz