O mnie

Moje zdjęcie
Mama, żona, marketingowiec, blogerka, pasjonatka życia na pełnych obrotach. Optymistka "pełną gębą". Kocha robić zdjęcia, pisać wiersze i rozpieszczać swoje potomstwo (w granicach rozsądku oczywiście) Towarzyska, komunikatywna, otwarta. O wadach tutaj nie mówmy :-)

niedziela, 17 lipca 2016

Początkująco nie znaczy trudno..


Matka początkująca, matka testująca..:-)
Tak się dzisiaj nazywam

Założyć bloga wydaje się mało skomplikowane, matka jest pełna wiary, że sobie poradzi, więc próbuje i testuje..

Cel?
Cel jest taki, żeby przede wszystkim zachować wspomnienia.
Podczytując inne blogi parentingowe natknęłam się na mnóstwo różnych opinii, światopoglądów na temat życia i rodziny i tak samo chciałabym się dzielić i wymieniać swoimi doświadczeniami i poglądami.
Kilka lat temu prowadziłam bloga na tematy głównie związane z moim pierworodnym.
Teraz kontynuuję naszą historię, z tym, że lada chwila nasze grono się powiększy o kolejnego potomka.
Chciałabym aby tematyka tego bloga dotyczyła nie tylko życia naszej rodziny, ale miała również charakter poradnikowy i lifestylowy.
Wierzę, że uda mi się wcielić w życie te moje "chcenie" :-)

Do rozwiązania zostały niecałe trzy tygodnie, więc wierzę, że uda mi się jeszcze podzielić z Wami namiastką przetrwanych 9 ostatnich miesięcy.

Tymczasem zobrazuję krótko siebie w aktualnym stanie, na resztę przyjdzie odpowiednia pora :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz